Σάββατο, 21 Ιουλίου 2012

Κοκτέιλ Μολότωφ #202

-Διάβασες το αφιέρωμα του Ριζοσπάστη για τη Λευκή Βίβλο;
-Όχι ρε φίλε, δε διαβάζω την εφημερίδα του κώματος εγώ, ούτε αθλητικά της προκοπής δεν έχει να δω τι πήρε φέτος ο πρόεδρας για την ομάδα!
-Όχι, απλά το αναφέρω επειδή δείχνει ότι ήδη από το 1993 προετοιμαζόταν η σημερινή αντεργατική σφαγή...
-Ναι, ρε, τα ξέρω αυτά. Οι Εβραίοι.
-Όχι, όχι οι Εβραίοι. Στην ΕΕ βλέπεις, γνώριζαν ότι ο καπιταλισμός βρισκόταν σε κρίση, ότι ο θρίαμβός του το 90 ήταν επίπλαστος και...
-Οι Εβραίοι και τα γκόλντεν μπόιζ.
-Όχι, δεν ήταν καθόλου αυτό.
-Οι Τούρκοι, ε; Οι Τούρκοι.
-Μα όχι σου λέω, η Ευρωπαϊκή Ένωση χριστιανέ μου! Μιλάμε για μέτρα, δεκάδες μέτρα, τα οποία συζητήθηκαν δημόσια και επανελειμμένα...
-Τι λε ρε; Δεν θα το ξερα εγώ άμα συζητιόντουσαν; Αφού όλη μέρα βλέπω τηλεόραση. Μήπως το καναν οι Κινέζοι;
-Μα, η γλώσσα, η γλώσσα που χρησιμοποιούνταν για όλα αυτά, ήταν σχεδιασμένη για να συγκαλύπτει...
-Ξύλινη γλώσσα. Αυτό λέω. Πολύ ξύλινη γλώσσα μιλάτε μωρ' αδερφάκι μου. Τι θα γίνει. Δεν τα λέτε ωραία να 'ουμ στον κόσμο, δε λέτε ένα "απαγκίστρωση", ένα "αναδιαπραγμάτευση", κάτι να μου μείνει.
-Μα όχι, τι ξύλινη γλώσσα, εδώ υπάρχουν στοιχεία ότι υπήρχε στασιμότητα στους ρυθμούς ανάπτυξης, ότι η ανεργία ανέβαινε σταθερά, πολύ πριν την κρίση...
-Ο Σόρος. Αυτός ο καργιόλης τα πήρε τα λεφτά.
-Κοίταξε, με δεδομένο τον υπερτιμημένο χαρακτήρα του κεφαλαίου, η καταστροφή ενός τμήματός του είναι αναγκαία, κι έτσι πρώτα απ' όλα "εξαφανίζονται" τεράστια κεφάλαια, όπως γίνεται με το PSI...
-Καλό το PSI.  Ευτυχώς που το πήραμε.
-Όχι, δεν ήταν καθόλου καλό, διότι τα χρήματα των ταμείων...
-Ωωωωωχ, με τον αρνητισμό σας! Τίποτα καλό δεν βρίσκετε! Καλά τα έλεγε ο Κανάκης, αγέλαστοι άνθρωποι, μουντρούχαλοι!
-Μα με τι να γελάσουμε; Η κατάσταση είναι απόλυτα τραγική. 
-Δεν ξέρω, εγώ δεν αντέχω αυτό τον αρνητισμό, μου τη σπάει ρε παιδί μου. Άντε, χάρηκα που τα είπαμε, πάω να πηδήξω απ' τον πέμπτο. Ωραία πέρασα στον καπιταλισμό, καλά ήτανε.

1 σχόλιο:

  1. εδώ κολλάει και αυτό που άκουσα σε κάποιο χωριό οτι "τώρα που μπήκε η ΧΑ στη βουλή θα τα μαθαίνουμε όλα. Τουλάχιστον τώρα δεν θα μπορούν να κάνουν τις πουστιές τους(ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) γιατί θα πέφτει σφαλιάρα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή