Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Πέραμα: Δολοφονική επίθεση Χρυσαυγιτών εναντίον μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ

Πέραμα: Δολοφονική επίθεση Χρυσαυγιτών εναντίον μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ (ΦΩΤΟ - AUDIO)
Συγκέντρωση απάντηση στην πλ. Ηρώων στο Πέραμα στις 18:00


Πανεξόρμηση σε όλο το Πέραμα είναι σε εξέλιξη αυτή την ώρα από τις οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ σαν μία πρώτη απάντηση στη δολοφονική και άνανδρη επίθεση των φασιστών της Χρυσής Αυγής σε βάρος μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ και καλούν στη συγκέντρωση που διοργανώνουν στις 6 το απόγευμα στην πλατεία Ηρώων στο Πέραμα.

Η Τομεακή Οργάνωση Πειραιά του ΚΚΕ και η Νομαρχιακή Οργάνωση Πειραιά της ΚΝΕ καταγγέλλουν τη δολοφονική και άνανδρη επίθεση των φασιστών της Χρυσής Αυγής σε συνεργεία του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, που προπαγάνδιζαν το 39ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - Οδηγητή.


Όπως καταγγέλλουν το ΚΚΕ και η ΚΝΕ:

«Κατά τη διάρκεια αφισοκόλλησης, μια ομάδα 50 θρασύδειλων φασιστών χρυσαυγιτών επιτέθηκε με ρόπαλα, από τα οποία προεξείχαν πρόκες, σε 20 κομμουνιστές. Η επίθεση ήταν δολοφονική, χτυπούσαν στο ψαχνό οδηγώντας 9 άτομα στο νοσοκομείο.

Επιβεβαιώνεται ότι η Χρυσή Αυγή είναι συμμορία δολοφόνων που έχει αποστολή το χτύπημα του κινήματος. Δεν είναι τυχαίο ότι με ιδιαίτερη λύσσα χτυπούσαν τα μέλη του ΚΚΕ που είναι στελέχη του συνδικαλιστικού κινήματος, όπως για παράδειγμα τον πρόεδρο του συνδικάτου μετάλλου Σωτήρη Πουλικόγιαννη.

Είναι μια ακόμη απόδειξη ότι πρόκειται για τσιράκια της εργοδοσίας, ότι λειτουργούν για λογαριασμό των αφεντικών, ότι είναι φανατισμένοι απέναντι σε αγωνιστές του ταξικού κινήματος και κυρίως απέναντι στους κομμουνιστές.

Οι συγκεκριμένοι "παλικαράδες", όπως ο Πανταζής, επικεφαλής της Χρυσής Αυγής στο Πέραμα, ο Καστρινός και άλλοι που αναγνωρίστηκαν, δεν έκαναν κανένα μεγάλο κατόρθωμα. Οι κομμουνιστές και ο λαός δεν τρομοκρατούνται. Δεν έχουμε τρομοκρατηθεί δεκαετίες ολόκληρες από πιο σκληρούς αντικομμουνιστές από αυτούς, δε θα μας τρομοκρατήσουν ένα τσούρμο θρασύδειλων.

Ο λαός σήμερα μπορεί και πρέπει να τους απομονώσει. Στην εργατούπολη του Περάματος, στις εργατογειτονιές του Πειραιά δεν έχει καμιά δουλειά το βρώμικο ποδάρι του φασισμού.

Έξω οι φασίστες από το Πέραμα, έξω οι φασίστες από τον Πειραιά.

Όλοι σήμερα στη συγκέντρωση - απάντηση που οργανώνουν το ΚΚΕ και η ΚΝΕ, στην πλατεία Ηρώων στο Πέραμα, στις 6 το απόγευμα».

Νωρίς το πρωί, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση στην πλατεία Ηρώων, ενώ μαζικά κλιμάκια του ΚΚΕ και της ΚΝΕ οργώνουν τους χώρους δουλειάς και τα σχολεία για να ενημερώσουν τους εργαζόμενους και τη νεολαία του Περάματος για τη δολοφονική επίθεση.

Όλοι οι τραυματισμένοι βγήκαν απο τα νοσοκομεία που είχαν μεταφερθεί, τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ALPHA, ο Βαγγέλης Μαρούπας, γραμματέας της Κ.Ο. Πειραιά του ΚΚΕ. Σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η επίθεση των Χρυσαυγιτών είχε στόχο τους Κομμουνιστές και τους συνδικαλιστές της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, γιατί η δράση τους είναι πρωτοπόρα και χαλάει την σούπα των εργολάβων και των εφοπλιστών. (Ακούστε εδώ την συνέντευξη του Βαγγέλη Μαρούπα).

33 σχόλια:

  1. μια ερώτηση: ενδεχόμενη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΧΑ δε θα συγκροτηθεί για να διεξάγει ανοιχτό, κλασικό εμφύλιο πόλεμο, σαν το 46-49; υπα΄ρχει περίπτωση να γίνει αυτή η συγκυβέρνηση , να ξεβρακωθεί η ΧΑ σαν πχ τον κουβέλη , και μετά ο αστισμός να διεξάγει αστικές εκλογές; μα τότε θα έχει καψει όλα τα εκλογικά χαρτιά του. δε βγάζει νόημα.

    το σενάριο που πέταξε χτες ο Αλαφούζος μπορεί να σημαίνει κάτι διαφορετικό από εμφύλιο πόλεμο;

    land down under the bridge

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    ΜΑΖΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ
    Απ' τη Μακεδονία και Θράκη έρχονται πυκνές συγκεκριμένες πληροφορίες ότι το Μαύρο Μέτωπο κινιέται δραστήρια, ανασυντάσσει, συγκεντρώνει, εξοπλίζει τις δυνάμεις του και δυναμώνει ακόμα πιο πολύ την τρομοκρατική δραστηριότητά του. Ζέρβας και Γρίβας συντονίζουν τις ενέργειές τους, συνδυάζοντάς τες και με τη δουλειά της χωροφυλακής και εθνοφυλακής. Φυσικά οι ξενικός δυνάμεις κατοχής δεν είναι ξένες προς όλη αυτή την πυρετώδη προσπάθεια.
    Το συμπέρασμα απ' την κατάσταση αυτή είναι ότι και με τη κυβέρνηση του Δημοκρατικού Κέντρου η τρομοκρατική δράση του μοναρχοφασισμού – δράση που ενισχύεται υλικά και ηθικά απ' τις ξενικές δυνάμεις κατοχής – όχι μόνο δεν πρόκειται να σταματήσει είτε να περιοριστεί, μα αντίθετα, θα δυναμώσει – δυναμώνει κιόλας πιο πολύ.

    Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και αυτή μας επιβάλλει καθήκοντα. Οι 20 σχεδόν μέρες που περάσαν απ' το σχηματισμό της καινούργιας κυβέρνησης φτάνουν για να ξεδιαλύνουν μερικές δημοκρατικές αυταπάτες που δημιούργησε ο ερχομός της. Και σήμερα περισσότερο από πριν, δυναμώνει στις εργαζόμενες μάζες η πεποίθηση ότι μονάχα στις δικές τους δυνάμεις μπορούν και πρέπει να στηρίζονται. Αυτό σημαίνει ότι και για να αντιμετωπίσει και εκμηδενίσει και τη μαυρομετωπίτικη δολοφονική τρομοκρατία ο λαός μόνο στον εαυτό του και τις δυνάμεις τις δικές του πρέπει να υπολογίζει. Η διαπίστωση αυτή, που βγαίνει μόνη της μέσα απ' τα πράγματα μας επιβάλλει μια υποχρέωση: ο εργαζόμενος λαός ενάντια στη μαυρομετωπίτικη τρομοκρατία οργανώνει και αντιτάσσει τη Μαζική Λαϊκή Αυτοάμυνά του. Όπου οργανώθηκε σωστά, δηλαδή μαζικά, παλλαϊκά και έδρασε αποφασιστικά – έχοντας για πρωτοπόρο κομμάτι της τα πιο ψύχραιμα και γερά παλληκάρια, που βρίσκονται στο εργοστάσιο, στη συνοικία, στο συνοικισμό, στο χωριό – η Μ.Λ.Α έδωσε συγκεκριμένα και θετικά αποτελέσματα. Την καλή αυτή πείρα πρέπει να τη γενικεύσουμε σε όλη τη χώρα. Και τότε θα τσακίσουμε το δολοφόνο χέρι της μοναρχοφασιστικής τρομοκρατίας.

    Άνδρες και γυναίκες, παλληκάρια και κορίτσια, παιδιά και γέροι, όλοι έχουν τη θέση τους στη Μ.Λ.Α. Παντού όπου η χίτικη δολοφονία ή μοναρχοφασίστας ληστής και βιαστής, παντού όπου ο μαυρομετωπίτης τρομοκράτης σηκώνει το οπλισμένο χέρι του -αδιάφορο αν κρατά όπλο, πιστόλι, μαχαίρι, σιδερογροθιά, κλομπ, βούρδουλα, ξύλο είτε πέτρα- για να χτυπήσει πρέπει το χέρι αυτό να πέφτει χάμω μαυρισμένο, σπασμένο, παράλυτο. Κάθε βιαστής οποιοσδήποτε και αν είναι, πρέπει το έγκλημά του να το πληρώνει με τη ζωή του.

    Κάθε δημοκρατικός πολίτης, που δέχεται επίθεση από μοναρχοφασίστα τρομοκράτη πρέπει να δίνει την απάντηση που αξίζει. Είναι χίλιες φορές πιο αντρίκιο και δημοκρατικό να δέρνω παρά να δέχομαι καρπαζιές. Γιατί είναι χίλιες φορές πιο χρήσιμο για το λαό, την Ελλάδα, το έθνος και τη Δημοκρατία, το δολοφόνο που έρχεται να μου αφαιρέσει τη ζωή, να τον προλαβαίνω εγώ και να τον ξαπλώνω χάμω. Η άμυνα ενάντια στη δολοφόνα τρομοκρατία του μοναρχοφασισμού με τα ίδια του τα μέσα είναι το πιο άγιο, το πιο ιερό, το πιο απαραβίαστο δημοκρατικό καθήκον. Απ' την άσκηση του καθήκοντος αυτού οι άνθρωποι φαίνονται αν είναι δούλοι για λεύτεροι.

    Αν τα λεύτερα έθνη στο δολοφόνο έγκλημα του χιτλεροφασισμού δεν απαντούσαν με τα ίδια και με καλύτερα μέσα, σήμερα θάταν όλα αφανισμένα.

    Αυτό που ισχύει για το έθνος ισχύει και για τα άτομα. Γιατί όταν οι δημοκρατικοί πολίτες σαν άτομα ξέρουν να υπερασπίζουν τη ζωή τους τότε είναι σε θέση να σώσουν και τη λευτεριά και τη Δημοκρατία σαν έθνος.

    Παντού λοιπόν Μαζική Λαϊκή Αυτοάμυνα σαν υπέρτατη δημοκρατική υποχρέωση. Όταν οι άλλοι δε θέλουν, τότε εμείς πρέπει και μπορούμε να σωφρονίσουμε το μοναρχοφασισμό και τη δολοφονική τρομοκρατία του.

    Ν.Ζαχαριάδης,Ριζοσπάστης, 11/12/1945

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Η τοπική κοινωνία και τα συνδικάτα του Περάματος και του Πειραιά έχουν τον πρώτο λόγο.
      Οι υπόλοιποι συμπαράσταση εκ του μακρόθεν - προς το παρόν...

      призрак комиссар

      Διαγραφή
    2. "Κομισσάριος φάντασμα". Σπάμε πλακίτσα σήμερα, ε;

      Διαγραφή
  4. Χτες Πέμπτη 12/9 αργά το βράδι οι χρυσαυγίτες απόγονοι των χιτών και ταγματασφαλιτών εξαπέλυσαν δολοφονική επίθεση σε βάρος συνεργείου του ΚΚΕ και της ΚΝΕ που έκανε αφισοκόληση στο Πέραμα, λίγα μέτρα από την πύλη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης.
    Με αυτοκίνητα και μηχανάκια, τουλάχιστον 30 χρυσαύγουλα εμφανίστηκαν απ’ τα γύρω στενά και επιτέθηκαν ύπουλα με σιδερολοστούς και κοντάρια με καρφιά, εκτός από τους τραυματισμούς η δολοφονική τους μανία ξέσπασε και στα αυτοκίνητα του συνεργείου.
    Ο απολογισμός: 7 τραυματίες που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, μεταξύ τους ο πρόεδρος του Συνδικάτου Μετάλλου Πειραιά, Σωτήρης Πουλικόγιαννης.
    Υπάρχει κάλεσμα σήμερα σε αντιφασιστική συγκέντρωση στις 6μ.μ στην πλατεία Ηρώων στο Πέραμα από το ΚΚΕ.
    Η Κίνηση “Απελάστε το Ρατσισμό” θα είναι εκεί, αλληλέγγυα σε κάθε αντιφασιστική πάλη!
    Όλοι στις 6μ.μ. στην πλατεία Ηρώων στο Πέραμα. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ!

    Κίνηση “Απελάστε το Ρατσισμό” Νίκαιας – Κορυδαλλού
    http://www.kar.org.gr/?p=28033

    Χρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Ανταρσυα ήταν παρούσα και στην πορεία.

      призрак комиссар

      Διαγραφή
  5. οι νεοναζι χρυσαυγιτες επιλεγουν να δερνουν τους εργατες και να προσκυναν τους εφοπλοιστες

    παντα επιλεγουν να ταχθουν με το μερος των βιομηχανων και να καταδικαζουν τους απεργους

    παντα επιλεγουν να χτυπαν τον αδυναμο και εκμεταλευομενο και τους εκμεταλευτες τους αφηνουν στο απυροβλητο

    στηρηξαν την ιδιοτικοποιηση στην ΑΤΕ bank και ταχθηκαν υπερ των απολυσεων της ΕΡΤ...

    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΑΣΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΑΖΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΟΝΤΩΣΑΝ 40 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΟΠΑΙΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΠΡΟΞΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΘΝΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και βέβαια η αντιμετώπιση θα ειναι με την απομόνωση μέσα στο λαό, αλλά μη ξεχνάμε το συμβολικό και την τεράστια επιρροή που αυτό έχει, κυρια στις νεαρές ηλικίες.

    Η τεράστια ανάπτυξη τους οφείλεται στον τσαμπουκά.

    Η ΧΑ σαν τιμωρος.

    Το έχω ξαναγράψει.

    Δεν μπορεί να αδιαφορεις για τους συμβολισμούς που επηρεάζουν σημαντικά τον κόσμο που απευθυνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα και το αναμενόμενο δημοσίευμα :

    "Φασιστικό και Αριστερό "ξύλο": Η Τρέλα της ελληνικής κοινωνίας σε 4 Φωτογραφίες"

    http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=29745%3A---qq-------4-&catid=75%3Afakeloi&Itemid=132

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το «επιχείρημα» μαθαίνω ότι χρησιμοποίησε και ο Κασιδιάρης. Είναι πολύ ενδιαφέρον το σε ποιους μπορούν να φανούν χρήσιμα τα ρεπορτάζ των αντιφασιστικών, εναλλακτικών μέσων ενημέρωσης.

      Και για την ιστορία, εδώ μερικά σημερινά tweet αντιφασιστών που μάλλον απαντούν στην προ μηνών απορία μου.

      ℤarathustr∀ ‏@Zarathustra_85

      καλημέρα σύντροφοι κουκουεδες ακόμα και ο Στάλιν γελάει μαζί σας
      https://twitter.com/Zarathustra_85/status/378446026534690817

      Sim★n ‏@SimonLeone

      Τι έγινε ρε ? Έπεσε ξύλο απο τα φασιστάκια στους συντρόφους ? Μπα ???
      https://twitter.com/SimonLeone/status/378448475513704449

      Και οι αντιδράσεις ??? Είχαμε κάτι ? Η απλα ο λαός δεν ειναι ακόμα ... "Έτοιμος". ???
      https://twitter.com/SimonLeone/status/378448715666964480

      Methexis ‏@Methexis66

      Κόμμα Κότας Ελλάδος ;
      https://twitter.com/Methexis66/status/378469562041528320


      risinggalaxy ‏@risinggalaxy
      Στις 20-10-2011 το ΚΚΕ εδρασε ως μηχανισμός με καδρόνια και σπασμένα μπουκάλια.Και λέμε τώρα να μη βαράει φασίστες επειδή είναι αστικό κόμμα
      https://twitter.com/risinggalaxy/status/378453712915533825

      Blossom Powerpuff ‏@blossom_grrrr

      εγώ θα έδειχνα αλληλεγγύη στους δαρμένους ΚΚΕεδες, αλλά δεν με αφήνουν τα ΚΝΑΤ να πλησιάσω #exei_o_kairos_gyrismata
      https://twitter.com/blossom_grrrr/status/378466971072741376

      Mavri lista ‏@mavrilista

      Για να κάνουν αφισοκόλληση οι ΚΚΕδες στις 1:00 το πρωί θα πρέπει να αισθάνονται ότι ζουν ακόμα υπό καθεστώς παρανομίας
      https://twitter.com/mavrilista/status/378426778102280192

      Κρύβεσαι πίσω από την αστική συμμόρφωση στην αντιμετώπιση της νεοναζιστικής συμμορίας μόνο με καταγγελίες στα ΜΜΕ. Πόση οπορτούνα πια;
      https://twitter.com/mavrilista/status/378479991908229120

      Φασίστες τρέμετε, το ΚΚΕ κάλεσε την αστυνομία να το προστατέψει
      https://twitter.com/mavrilista/status/378420759536091136

      asd ‏@dikeram

      Διαβάζω: "Το ΚΚΕ καταγγέλλει επίθεση από φασίστες". Μαλάκες τους ανάγκασαν να βγάλουν ανακοίνωση. #wrse
      https://twitter.com/dikeram/status/378408250640580608

      Ρε μην γράφετε συνέχεια για την επίθεση των νεοναζί, το ΚΚΕ προσπαθεί να υποβαθμίσει το γεγονός #wrse
      https://twitter.com/dikeram/status/378414752252194816

      NⒶgⒶpit ‏@nagapit

      Το ΚΚΕ ακόμα πιστεύει ότι πρεπει να δωθεί πολιτική απαντηση στα αυγά? Να μου πεις γίναν κ καλοί χριστιανοι. Κ το άλλο μαγουλο "σύντροφοι".
      https://twitter.com/nagapit/status/378420311416262656

      Spiros Dapergolas ‏@SpDapergolas

      Ευτυχώς εκεί στην γνήσια αριστερά δεν είναι ούτε συμμορίτες, ούτε χούλιγκαν και μπορούν να περηφανεύονται για πολλά θύματα απο τη χρυσή αυγή
      https://twitter.com/SpDapergolas/status/378431066182148096

      Mafaldas ‏@Mafaldas7

      Παρτη σφραγίδα μας/Την αλυσίδα μας/Στην Δραπετσώνα πλέον μας δέρνουν οι ναζί/
      https://twitter.com/Mafaldas7/status/378459731464957952

      Διαγραφή
    2. Ο φασισμός έχει πολλά ποδάρια.

      Διαγραφή
    3. "Και για την ιστορία, εδώ μερικά σημερινά tweet αντιφασιστών που μάλλον απαντούν στην προ μηνών απορία μου."

      @ Χέρμαν: Εγώ σου το χα πει...

      Διαγραφή
    4. Βάλε ρε Αντώνη ρεπορτάζ παλιά από τη Μηχανιώνα και τους Αιγύπτιους αλιεργάτες, γιατί τα βλαμμένα της Αθήνας και των μεγαλουπόλεων νομίζουν πως ο φασισμός είναι φουσκωτοί τσαμπουκάδες που μας χαλάνε την αισθητική και δε μας αφήνουν ελεύθερους να πιούμε ελεύθερα μπάφους.

      στο διάολο πια με την επανάσταση από το τουΐτερ και την πάλη με κουκούλες δίπλα σε ασφαλίτες

      Διαγραφή
    5. Λυπάμαι που βάζω το λινκ από το site των αυγών, αλλά δείχνει την ξεφτίλα του theinsider.gr (ιδιοκτησίας Κούλογλου):

      http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/apokalupsh-architrampoukos-tou-kke-to-dhthen...-thuma-ths-chrushs-aughs#.UjNcVn9qMQs

      Χρησιμοποιούν τις ΙΔΙΕΣ φωτογραφίες (ίδια επεξεργασία με photoshop), και αν κρίνω από την ώρα δημοσίευσης των 2 άρθρων, οι χρυσαυγίτες χρησιμοποίησαν το άρθρο του συριζοασφαλίτικου site.

      Διαγραφή
    6. "Αναχωρητισμός", ναι, αλλά ποιου; Με τους Αιγύπτιους αλιεργάτες στη Νέα Μηχανιώνα
      http://leninreloaded.blogspot.com/2012/05/blog-post_9722.html

      Διαγραφή
    7. Για Αιγύπτιους Αλλιεργάτες - Μηχανιώνα

      VIDEO - ΝΤΟΚΥΜΟΝΤΕΡ
      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3305.html )
      " Περιμένοντας τους βαρβάρους "

      9:00-14:00.
      Αιγύπτιος αλλιεργάτης - Μηχανιώνα
      Πως από μισό καϊκι βρέθηκαν με 3 με 4 καϊκια
      Οι ιδιοκτήτες αλλιευτικών κατά της απεργίας των Αλλιεργατών.



      Για την Μηχανιώνα, τους "αγανακτισμένους" ιδιοκτήτες αλλιευτικών ενάντια στις απεργίες των αλλιεργατών. Πήγαν να φτιάξουν και "δικα τους" σωματεία

      Πέμπτη 15 Νοέμβρη 2012
      ( http://www.rizospastis.gr/story.do?id=7141875&publDate=2012-11-15%2000:00:00.0 )
      ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
      Ξεκινά σήμερα με πολλούς νόθους αντιπροσώπους

      Αποκαλυπτικές οι καταγγελίες της Γραμματείας Θεσσαλονίκης του ΠΑΜΕ, στη χτεσινή συνέντευξη Τύπου

      (..) Νόθοι συσχετισμοί με «πλαστούς» αντιπροσώπους

      Αναφερόμενος στη διαμόρφωση του Σώματος του Συνεδρίου του ΕΚΘ, ο Σ. Ζαριανόπουλος, σημείωσε ότι «συνασπισμένες οι δυνάμεις ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ και Αυτόνομης Παρέμβασης, αξιοποιώντας την πλειοψηφία τους στη Διοίκηση του ΕΚΘ, το οδηγούν συνειδητά σε ένα ακόμα συνέδριο νοθείας των πραγματικών συσχετισμών. (..)

      (..) Νομιμοποίησαν ένα Σωματείο Ελλήνων Αλλιεργατών στη Μηχανιώνα με 77 μέλη, ενώ τους καταθέσαμε επίσημα δημόσια έγγραφα από το Λιμεναρχείο, τον ΟΓΑ όπου ασφαλίζονται οι αλλιεργάτες, που αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχει ούτε ένας Ελληνας αλλιεργάτης, είναι όλοι Αιγύπτιοι. Εμείς ξέρουμε τη δουλειά που κάνουν και το καταγγείλαμε. Είναι συνταξιούχοι, ιδιοκτήτες καταστημάτων, οικοδόμοι, ακόμη και πλοιοκτήτες. Αρκετοί από αυτούς, έμπαιναν τα βράδια στα σπίτια των Αιγύπτιων Αλιεργατών στη μεγάλη απεργία τους πριν λίγα χρόνια, και τους χτυπούσαν, γιατί σήκωσαν κεφάλι απέναντι στους εργοδότες. Ανάμεσά τους είναι και Χρυσαυγίτες. (..)


      Παρασκευή 16 Νοέμβρη 2012
      ( http://www.rizospastis.gr/story.do?id=7145381&publDate=16/11/2012 )
      (..) Οι εργασίες του συνεδρίου ξεκίνησαν με τη νομιμοποίηση των αντιπροσώπων από το Σώμα.
      Μετά από πρόταση της «Εργατικής Ενότητας» αποκλείστηκε ο αντιπρόσωπος του σωματείου Ελλήνων Αλιεργατών Μηχανιώνας, (δεν υπάρχει Ελληνας αλιεργάτης που δουλεύει σήμερα στην περιοχή). (..)Ilief

      Διαγραφή
  8. http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_13/09/2013_518529

    ο χρυσαυγιτομπάμπης ξαναχτυπά με σημερινό άρθρο...."ο εθνικισμος δεν είναι ντροπή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ατζέντα της σαιζόν δόθηκε από την έναρξή της. Δε θέλουνε να κουνηθεί φύλλο, αλλά θέλουν να σακατέψουν τα δικαιώματα στη στέγη, στην παιδεία και στην υγεία. Δε θα τους περάσει. Συζητούσαμε χθες για οργανωμένο φασισμό ώστε να καταστείλουν την ένωση του λαού για την υπεράσπιση αυτών των δικαιωμάτων αλλά και τη συριζαϊκή προσπάθεια διάσπασης των λαϊκών επιτροπών. Μέσα σε λίγες μέρες μπήκανε όλα σε εφαρμογή τα σχέδια και άρχισαν να δείχνουν τις προθέσεις τους.

    Το ΚΚΕ είναι δυνατό θεωρητικά και δε μασάει πρακτικά μπροστά στα τσιράκια των αστών. Οι Παμεΐτες και οι κνίτες αντιμετώπισαν πολλές φορές μπράβους στα εργοστάσια και στους δρόμους, για παράδειγμα, σε συνεργασία με τους Αιγύπτιους αλιεργάτες, στη Μηχανιώνα.

    Δε φοβάται το ΚΚΕ, τους περιμένει χρόνια τώρα. Θα φάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέτοιμους τους βρίσκω όλους, μια χαρά το έφτιαξε το σκηνικό η ΧΑ και οι υπόλοιποι αναπαράγουν πρόθυμα με το τρόπο του ο καθένας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης το 15-16% που πήραν στις εκλογές στα ταξί είναι χειρότερο από οποιοδήποτε ξύλο που μπορεί να ρίξουν,μη το ξεχνάμε. Γίνεται να μην έχουν "πόδια" και ερίσματα σε χώρους και φορείς; Δε φτάνει το ξύλο και τα χουλιγκανιλίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξέρω αν είναι πρέπον, αλλά δεν γίνεται να μην "κοινωνήσετε" τον εμετό στο προφίλ του συνεργαζόμενου με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ Σ. Μαρκέτου. Τα ενυπόγραφα σχόλια αριστερών/αναρχικών/ότι προλάβουν που ακολουθούν είναι για την δημοσίευση στο προφίλ της φωτογραφίας "Σύνταγμα 2011-Πέραμα 2013".

    Sofia Lampiki η φωτό, ενημερωτικά, αναρτήθηκε πρώτα στην ιστοσελίδα της ΧΑ
    3 hours ago
    Spyros Marchetos αχα... αυτοί θέλουν να περάσουν άλλο μήνυμα.
    Spyros Marchetos αυτό που προέχει πάντως είναι να ενώσει το κκε τις δυνάμεις του με των αντιφασιστιών.
    3 hours ago
    Spyros Marchetos το 2007 μπορούσε αν ήθελε να ξεκαθαρίσει τον άγιο παντελεήμονα από τα χρυσάβγουλα. δυστυχώς δεν το έκανε. έστω και τώρα, ας ξυπνήσει.
    Spyros Marchetos το 2008 πυροβόλησαν το στέλεχός τους στον κορυδαλλό, και το ίδιο το κκε έθαψε την υπόθεση
    3 hours ago
    Pericles Feressiadis είναι το ίδιο άτομο? https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345136
    Petros Kostidis Ντροπη να μιλανε αυτοι που εριξαν μολοτωφ στα κεφαλια των διαδηλωτων και αυτη τη στιγμη να παιζουν το παιχνιδακι των φασιστων που χρησιμοποιουν ακριβως την ιδια επιχειρηματολογια.Ποιος ηταν αυτος που επιτεθηκε σε μια ειρηνικη διαδηλωση?Δε ντρεπεστε λιγο?Χερι χερι με τους φασιστες?Αισχος
    Spyros Marchetos η 18 οκτώβρη 2011 θα μείνει σαν μέρα ντροπής δυστυχώς για το κκε, που περιφρούρησε τη βουλή για να περάσουν οι μνημονιακοί νόμοι. κατέστρεψε την ορμή του λαού ενάντια στο καθεστώς και άνοιξε το δρόμοπ για την άνοδο των χρυσάβγουλων. το κκε είπε θα κόψει το χέρι του Δεν Πληρώνω, αλλά καλεί απλώς να 'απομονωθεί' η ΧΑ. Πρέπει επειγόντως η ηγεσία του να αλλάξει ρότα στο ζήτημα του αντιφασισμού, να κινητοποιήσει τον κόσμο του και να ενωθεί με τους υπόλοιπους αντιφασίστες.
    Akis Parafelas λίγη σοβαρότητα πια δεν βλάπτει...
    Spyros Marchetos http://aristeroblog.wordpress.com/2011/10/30/%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CE%B5%CE%BC%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC/
    Aris Mparmpas Η φωτογραφία που αναρτήσατε είναι το λιγότερο προβοκατόρικη και στην ουσία είναι σαν να περνάτε το μήνυμα "καλά του κάνανε"...Δεν με είχατε συνηθίσει σε τέτοιες τακτικές απλά και μόνο για να επιτεθείτε στο ΚΚΕ και λυπάμαι για αυτό... ΥΓ : Δεν ανήκω/ψηφίζω ΚΚΕ αλλά είναι κρίμα να υπάρχουν τέτοιες τακτικές από μερίδα της αριστεράς...
    Costas Gaganakis Σπύρο, έλεος!!!!
    Athanasia Barakiti Σπύρο παρτο ιστορικα και σε παγκοσμια κλιμακα... συνηθως τα επισημα (σταλινικα εννοω - επισημα αδοκιμος ο ορος αλλα για χαρη της κατανοησης της θεσης μου) κομμουνιστικα κομματα ενωθηκαν με τις επαναστατικες δυναμεις ? οι λοιπες επανασστατικες δυναμεις παντοτε χαρακτηριστηκαν ρεφορμιστικες και αντιδραστικες απο τα "κ"κομματα... ακομα και τωρα δεν προκειται το ¨"κ"κε να συνταχθει αλληλεγγυο ουτε στον αντιφασισμό ουτε σε αλλη δραση ... και για μενα αυτο ειναι το περιεργο τελικα .......
    2 hours ago
    Spyros Marchetos όχι, κανένας δεν λέει καλά του κάνανε. ακριβώς το αντίθετο! πόσο πιο καθαρά να το πούμε; το κκε επιτέλους πρέπει να εγκαταλείψει τη μεγαλόπρεπη απομόνωσή του και να ενωθεί με τις αντιφασιστικές δυνάμεις στο δρόμο για να τσακίσουμε όλοι μαζί τα χρυσάβγουλα.
    Spyros Marchetos ε, τότε ας καθήσουν να τούς σκοτώσουνε μονάχοι τους. τι άλλο πρέπει να γίνει ρε παιδιά για να ξυπνήσετε και να δείτε ποιός είναι ο πραγματικός εχθρός; και πότε θα έρθει επιτέλους η ώρα της αυτοκριτικής; ακόμη να ακούσουμε μια συγκροτημένη άποψη για το πώς αντιμετωπίζονται τα χρυσάβγουλα από τη μεριά του κκε, αλλά και του σύριζα εδώ που τα λέμε. έλεος!
    2 hours ago
    Aris Mparmpas με αυτή σου την αντίδραση (το να βάλεις παλιά φωτό που δείχνει ότι βαράει αναρχικό) το μόνο που καταφέρνεις είναι να τους κάνεις να κλείνονται ακόμα περισσότερο στο καβούκι τους , αλλά και να δέχεσαι κριτική από τα αριστερά για προβοκατόρικη πρακτική....Για μένα το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να διαγράψεις την ανάρτηση σου...
    2 hours ago // (έπεται συνέχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. (συνέχεια) Aris Mparmpas με αυτή σου την αντίδραση (το να βάλεις παλιά φωτό που δείχνει ότι βαράει αναρχικό) το μόνο που καταφέρνεις είναι να τους κάνεις να κλείνονται ακόμα περισσότερο στο καβούκι τους , αλλά και να δέχεσαι κριτική από τα αριστερά για προβοκατόρικη πρακτική....Για μένα το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να διαγράψεις την ανάρτηση σου...
    2 hours ago
    Athanasia Barakiti ο αντιφασιστικος αγωνας ειναι αγωνας εναντια στο συστημα .... μην απορεις λοιπον για τις κοινοβουλευτικες δυναμεις ...επισης κοιτα και θα δεις ---ιστορικα εχουν την αυθεντια ... θα εχεις αντιδρασεις γιατι τους την χτυπας τωρα.... κοινως ----απαγορευεται και θα επικυρηχθεις
    2 hours ago
    Spyros Marchetos κανένας δεν θέλει να επιτεθεί στο κκε. αντίθετα, νιώθω οργή και θλίψη για της αλλεπάλληλες αστοχίες και τα λάθη του. για να μη μιλήσω για τον 902. το καλύτερο όπλο που παραδόθηκε ακριβώς παραμονές της μάχης, με σκοτεινές διαδικασίες. και για το ότι φωνή δεν ακούστηκε για το τι ιδιοκτησιακή μορφή πρέπει να έχουν οι επιχειρήσεις στο αντικαπιταλιστικό κίνημα.
    2 hours ago
    Akis Parafelas η ευθυγράμμιση με λογικές μπάμπη παπαδημητριου είναι η σωστή τακτική...???λίγη σοβαρότητα, λίγη
    2 hours ago
    Spyros Marchetos γιατί όχι κοοπερατίβες; το εργατικό κίνημα τις έχει ανακαλύψει από δυο αιώνες. έγινε δημοκρατική συζήτηση στο κκε για το τι να γίνει με τον 902;
    2 hours ago
    Spyros Marchetos μπορείς να αναλύσεις πού βλέπεις αυτή την ευθυγράμμιση; ίσως και ν' απαντήσεις συγκεκριμένα στο ποιά είναι η στρατηγική του κκε απέναντι στα χρυσάβγουλα; απλώς παράπεμψέ μας σε ένα ντοκουμέντο, πολύ θα το ήθελα
    2 hours ago
    Spyros Marchetos φίλε άρη, λυπάμαι που γίνεται όλη αυτή η συζήτηση. αλλά επιτέλους πρέπει να γίνει, γιατί πρέπει να νικήσουμε και να μην νικηθούμε, και πρέπει να βρούμε το πώς, και δυστυχώς το κκε επιμένει να μην τήν ανοίγει εδώ και χρόνια, κι έδωσε όλο τον καιρό στα χρυσάβγουλα να δυναμώσουν και τα αφήνει και σήμερα να συνεχίσουν τις επιθέσεις τους. τίποτε δεν θα ήθελα περισσότερο από το να μην είχε χρειαστεί ποτέ να γίνει αυτή η συζήτηση. αλλά δεν νομίζω να βοηθά κανέναν να αντιμετωπίζεται οποιαδήποτε δύναμη της αριστεράς σαν να έχει έμφυτα ψυχολογικά προβλήματα και αμέτρητους κάλους που δεν πρέπει να πατηθούν.
    2 hours ago
    Spyros Marchetos γιατί το κκε δεν έβγαλε άχνα για τη δίωξη του σάββα μιχαήλ; ζει σε άλλο πλανήτη από τους άλλους αντιφασίστες; δεν πρέπει να συζητηθούν όλα αυτά; δεν συνδέεται η απομόνωση του κκε με την αποθράσυνση των χρυσάβγουλων;
    2 hours ago
    Πλαστικός Φυσικός η φωτό δεν δείχνει τα ίδια πρόσωπα, fail τρελό!
    2 hours ago
    Spyros Marchetos ίσως ναι ίσως όχι, αλλά το πολιτικό ζήτημα παραμένει
    2 hours ago // (κι άλλη συνέχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. (συνέχεια) Aris Mparmpas θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου όσον αφορά την κριτική σου στο κκε αλλά είναι άλλο αυτό και άλλο η μέθοδος που χρησιμοποιείς για να ενδυναμώσεις τα επιχειρήματα σου...όπως επίσης το να αλλάζεις συζήτηση και να μιλάς για 902,τυποεκδοτική,βρώμικο '89 και οτιδήποτε άλλο δεν νομίζω πως είναι στα πλαίσια του αντιφασιστικού διαλόγου, αλλά θυμίζει ποιο πολύ μία επίθεση από παντού και με όλα τα όπλα...
    2 hours ago
    Tasos Anastasopoulos Μεγάλο λάθος να αναπαράγεται η προσπάθεια προπαγάνδας της ναζιστικής Χ.Α.,και εξάλλου τότε δεν ήταν 40 του ΚΚΕ να χτυπούν 9 αναρχικούς πισώπλατα ...
    2 hours ago
    Spyros Marchetos όχι, καθόλου δεν επιτίθεμαι στο κκε, απλώς θέτω μια σειρά από ερωτήματα που συζητά όλη η αριστερά, της βάσης του κκε συμπεριλαμβανομένης. δεν πρέπει να τα θέτουμε; το ότι δεν τα θέτουμε τόσον καιρό οδήγησε στην απώλεια του 902, που με έθλιψε βαθύτατα και είναι επίκαιρη, για αυτό την αναφέρω, και στην αποθράσυνση των ναζί. διαφωνούμε σ' αυτό;
    2 hours agο
    Tasos Anastasopoulos και είναι το "κατάλληλο" χρονικό σημείο και πλαίσιο γιά τα θέματα αυτά με αναπαραγωγή των προπαγανδιστικών φώτό ?
    2 hours ago
    Spyros Marchetos αυτά τα θυμάται το κκε; και αν όχι, γιατί; Eddie Vflp shared Λέσχη Ανυπόταχτης Θεωρίας's photo.
    "O αγώνας ενάντια στους μαυροεκατονταρχίτες είναι μια θαυμάσια πολεμική επιχείρηση, που από τη μια διδάσκει στους στρατιώτες του επαναστατικού στρατού, τους δίνει το βάπτισμα του πυρός, και από την άλλη φέρνει τεράστιο όφελος στην επανάσταση. Tα τμήματα του επαναστατικού στρατού πρέπει αμέσως κιόλας να μελετήσουν ποιοί, πού και πώς συγκροτούν τις μαύρες εκατονταρχίες και μετά να μην περιορίζονται μόνο σε προπαγάνδα (αυτό είναι ωφέλιμο μόνο όμως αυτό δεν είναι αρκετό), αλλά να αναλαμβάνουν και ένοπλη δράση τσακίζοντας τους μαυροεκατονταρχίτες, σκοτώνοντάς τους, ανατινάζοντας τις έδρες των επιτελείων τους..." (Ο Λένιν από το μακρινό 1905, θυμίζει ορισμένα πράγματα)
    2 hours ago
    Tasos Anastasopoulos και δεν είναι επίθεση στο κκε?
    2 hours ago
    Michalis Loggos αύριο υπάρχει κινητοποίηση στα γιαννιτσά για να αποτραπεί η κατάθεση στεφάνου απο χρυσαυγίτες σε μνημείο του 2ου παγκοσμίου πολέμου https://www.facebook.com/photo.php... ο κουτσούμπας φτάνει μιλάει το βράδυ στη ΚΝΕ ο Τσίπρας είναι ήδη στη θεσσαλονίκη, γνωρίζουμε τι κόσμο κινητοποιεί η παρουσία του αρχηγού στη πόλη, υπάρχει μεγαλύτερη ευκαιρία απο το να δείξουν οι αριστερές δυνάμεις τη διάθεση τους να τσακίσουν τους φασίστες ?
    Aris Mparmpas σου ξαναλέω πως δεν διαφωνώ καθόλου με τα λεγόμενα σου, αλλά με το τρόπο που προσπαθείς να τα αποδείξεις και να τα παρουσιάσεις...δεν μπορείς σε μία συζήτηση για το αντιφασιστικό κίνημα να πετάς σπόντες για τον 902...τον αναγκάζεις αντί να έρθει μαζί σου (αυτός δεν είναι και ο στόχος άλλωστε?) να προσπαθεί να επιχειρηματολογίσει-προστατέψει τις πρακτικές του ΚΚΕ και μένεις στο μυαλό του ποιο πολύ σαν εχθρός-προβοκάτορας (βάλε και ότι άλλο θες) παρά σαν σύμμαχος σε κάθε αγώνα...
    2 hours ago (κι άλλο, κι άλλο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (συνέχεια) Spyros Marchetos βρε παιδιά, η φωτο διαβάζεται με διάφορους τρόπους. οι ναζί λεν ότι δεν είναι αθώος αυτός που χτυπήσαμε. εμείς λέμε, όσο μένουμε χωριστά θα μας χτυπάνε. λέμε ότι τον οκτώβρη του 2011 ο σύντροφος, γιατί σύντροφο τον θεωρώ, θα έπρεπε να είχε χτυπήσει φασίστες, όχι αναρχικούς. λέμε ότι δεν μπορείς να πας για αφισοκόλληση πλέον χωρίς περιφρούρηση, ώσπου τουλάχιστον να ξεκαθαρίσεις το μέρος από τα χρυσάβγουλα. θα τα ξεκαθαρίσει το κκε; θέλει; μπορεί μονάχο του; γιατί δεν ενώνεται με τους άλλους αντιφασίστες; πρέπει να έχουμε νεκρούς για να τα συζητήσουμε όλα αυτά;
    2 hours ago
    Spyros Marchetos και τελικά η φωτο πείραξε, ή το γεγονός;
    2 hours ago
    Spyros Marchetos αυτό που λέει ο λένιν είναι επίθεση στο κκε τάσο;
    2 hours agο
    Spyros Marchetos όχι άρη, διαφωνώ. δεν θα αντιμετωπίσω το κκε σαν να έχει ψυχολογικά προβλήματα. η συζήτηση για το αντιφασιστικό κίνημα πρέπει να γίνει, και θα γίνει όταν η ηγεσία του κατανοήσει πως είναι αναγκαία αυτή η συζήτηση, γιατί εμείς είμαστε ανοιχτοί. δεν θα πούμε τότε, 'εμείς δεν συζητάμε γιατί βρίσατε την ανταρσύα ή γράψατε τα γνωστά δακρύβρεχτα για τους συκοφαντημένους μπάτσους στα δεκεμβριανά του 2008
    2 hours ago
    Tasos Anastasopoulos η χρήση της προπαγανδιστικής των ναζιστών φωτογραφίας στην συγκεκριμένη στιγμή και ο επιφανειακός παραλληλισμός των δύο γεγονότων δείχνει κατά την γνώμη μου αντανακλαστικά επιλεκτικά και με ιδιαίτερη "ευαισθησία" προς το κκε
    2 hours ago
    Spyros Marchetos όχι, οι προπαγανδιστικές φωτο των ναζί χρησιμοποι΄ήθηκαν εξαρχής από το αντιφασιστικό κίνημα, δεν και τα φωτομοντάζ του χέρτφηλντ, για να περάσουν τα ακριβώς αντίθετα μηνύματα.
    2 hours ago
    Manolis-Manolos Kasimatis http://1.bp.blogspot.com/-_abNbTySL3k/UEXMbe3gLtI/AAAAAAAACW0/hQdsWxQHcbw/s640/%CF%84%CE%B6%CE%BF%CE%BD+%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BD%CF%84-1.jpg 2 hours ago
    Johnny B. Strike Kαι συ ρε Σπυρο συνεχιζεις να ζεις μεσα στην ρομαντικη σου αφελεια οτι μπορει ποτε η σταλινοφασιστικη παρεουλα του Περισσου να συμπλευσει με τις επαναστατικες δυναμεις κι οχι να ειναι ενα 'κομμα' ταγμενο εναντια σ'αυτες και αφιερωμενο στην προστασια του αστικου καθεστωτος απ'αυτες ακριβως της επαναστατικες δυναμεις;; Αν αρχισω να λεω παραδειγματα για τον βρωμικο ιστορικο του ρολο θα τελιωσουμε αυριο. Οσο για τον συγκεκριμενο τραμπουκο πηρε οτι του αξιζε, απλως απ τα λαθος χερια, οταν επελεγε αυτο ναναι το επαγγελμα του και να του κολλαν βαρεα και ανθυγεινα για να δερνει κοσμο καποια στιγμη θα'ρχοταν κι η ωρα του.. // (κι άαααλλοοο)
    about an hour ago

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγο θα παρακαλάμε να είχαμε μόνο τη ΧΑ ως φασιστικό φορέα. Σαν έτοιμοι από καιρό λέμε...

      Διαγραφή
  16. (τελευταίο) Σάββας Καλαμπαλής ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ 'ΒΑΣΗ' ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΛΙΝΙΚΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ; ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΟΥΝ ΜΕΤΑ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ;; ΑΣΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΒΑΡΚΙΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΚΡΟΣΤΑΝΔΕΣ
    about an hour ago
    Spyros Marchetos το κκε δεν είναι το κέντρο του κόσμου και ούτε πια και της ελληνικής αριστεράς. είναι μια μεσαίου μεγέθους και δυνατοτήτων δύναμη, η οποία πρέπει να συνεργαστεί με τις υπόλοιπες δυνάμεις της αριστεράς για να αποτρέψει την επιστροφή του φασισμού. η φωτο των ναζί το τσούζει γιατί δείχνει ανάγλυφα πόσο έχει αδυνατίσει και πως δεν μπορεί πια να προστατέψει δυστυχώς ούτε τα ίδια του τα μέλη. η απάντηση δεν είναι να κρύβεις τη φωτο, αλλά να πάρεις το μάθημα. και να δώσεις την απάντηση στους δρόμους έτσι ώστε αύριο να είναι τα ορφανά του χίτλερ στη θέση που η φωτο δείχνει τον σύντροφο του κκε. ώστε να ξανακλειστούν επιτέλους στις τρύπες τους. από τις οποίες δυστυχώς βγήκαν με μεγάλη ευθύνη του κκε. η ζυσήτηση για όλα αυτά σύντροφοι έπρεπε να είχε ανοίξει από πολυ καιρό, αλλά και τώρα δεν είναι πολύ αργά.
    about an hour ago
    Michele Becker-Ho Επιτρεψτε μου να πω πως η δημιουργια ενος αντιφασιστικου μετωπου θα πρεπει πριν απ ολα να βασιστει σε κοινες αρχες και προοπτικες. Το να 'ενωθουμε' με ενα αντεπαναστατικο μορφωμα, οπως εχει καταντησει σημερα το κκε, με οπορτουνιστικο τροπο, απλα δλδ για να χτυπηθει ο ανερχομενος φασισμος δεν αποτελει λυση αλλα αντιθετα θα επιδεινωσει το προβλημα καθως θα καταστησει αναξιοπιστες τις οποιες δυναμεις συνεργαστουν με την καθυστερηση και τον συντηρητισμο του. Η χρυση αυγη θα επρεπε να πολεμηθει αναλυοντας την σαπια μητρα που την γεννησε, δλδ το πολιτικο συστημα, εξεχον μερος του οποιου αποτελεσε τα τελευταια 30χρονια και το κκε..
    56 minutes ago //

    Αυτά λοιπόν. Καλό μας κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια συγγνώμη, έχει εξαιρετικό encore το live και μυρίζομαι ότι φωνάξουμε δεν φωνάξουμε θα συνεχίζουν να παίζουν μουσική έως ότου ανέβει κάποιος στην πίστα και τους διαλύσει(φυσική διάλυση, έχει ξεπεράστει εδώ και καιρό το όριο). // Kiriaki Klo σε κάθε περίπτωση ας μην αναπαράγουμε τι λέει το δημοσιογραφικό αληταριό στην Ελλάδα, που το μόνο του μέλημα είναι να ξεπλένει ΝΑΖΙ.
      44 minutes ago
      Spyros Marchetos Γιάννης Ανδρουλιδάκης, τα λέει μια χαρά: Εβγαλαν οι ναζιστές μια φωτογραφία από τον Πουλικογιάννη να χτυπάει αναρχικούς τον Οκτώβρη του '11 και το αποτέλεσμα ήταν:
      1. Οι ΚΚΕδες να απαιτούν από τους αναρχικούς να μην ξαναμιλήσουν για το θέμα γιατί «είναι επιχειρηματολογία της Χρυσής Αυγής».
      2. Αναρχικοί να γράφουν ποστ με ύφος ''ας προσέχατε''.
      3. Κάποιος να έχει την απίστευτη ιδέα να βάλει το link των ναζί στον τοίχο μου (!!!!!!!!), για να μου αποκαλύψει μάλλον τον ρόλο του ΚΚΕ.

      Λέω πολύ σύντομα και θυμωμένα τη γνώμη μου, για πράγματα που θεωρούσα λίγο - πολύ αυτονόητα:

      1. Οποιος θεωρεί ότι στις διαφορές μας με τους γραφειοκράτες, τους σοσιαλδημοκράτες, το ΠΑΜΕ, τους σταλινικούς ή οποιονδήποτε άλλο, είναι ΟΚ να αναμιχθούν και οι ναζί, να πάει σπίτι του να παίζει με τα νιτέντο του και να μην ξανασχοληθεί με το κίνημα -του κάνει κακό.
      2. Οποιος δεν καταλαβαίνει ότι οι ναζί στο Πέραμα χτύπησαν τους ΠΑΜίτες ως συνδικαλιστές και κομμουνιστές και όχι ως ''τραμπούκους, εργατοπατέρες, γραφειοκράτες'' έχει ανησυχητικά χαμηλό εγκεφαλικό μεταβολισμό.
      3. Οποιος νομίζει ότι ο αναρχικός χώρος θα απολογείται για τις θέσεις του όποτε στήνουν οι ναζί προβοκάτσια, ας αλλάξει πλευρό.

      Και συμπερασματικά, αν είναι να σου βάζει τα γυαλιά σε πολιτικό επίπεδο η Θύρα 4 για το πώς διαχειρίζεσαι ναζιστικές βλαχοπονηριές, άστα βράστα...
      17 minutes ago
      Stefanos Belagias imaste sovari sintrofi???????tha sizitame se ti ftei to kke?????vgikan i fasistes me 50 trampoukous na kanoun epidixi dinamis stin aristera ke sta sndikata ki emis tha hathoume se euthines ke analisi?????to ehoume hasi telios mou fenete!!!!!ego se triferi ilikia efaga to xilo tis arkoudas sto himio ala den kano etsi...to erotima ine an meta apo mia sira ites pou estile tous fasistes stis tripes tous tha tous afisoume me efaltirio auti tin epithesi na sikosoun kefali...ligi sovarotita bden vlapti zoume se perierges epohes ,ke ta lathi plirononte poli akriva!!!!
      17 minutes ago
      Spyros Marchetos ήρθε η ώρα να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, όλη η αριστερά, των αναρχικών και του κκε συμπεριλαμβανομένων, για να τους ξαναστείλουμε στις τρύπες τους. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό, είτε ονομάζονται αναρχικοί είτε κκε, γίνονται συνυπεύθυνοι για τις επιθέσεις των χρυσάβγουλων που θα ακολουθήσουν. για τα θύματα που αν δεν ενωθούμε θα θρηνήσουμε σύντομα. τι δεν καταλαβαίνουμε εδώ;
      15 minutes ago ///

      Διαγραφή
  17. Σε λίγο θα παρακαλάμε να είχαμε μόνο τη ΧΑ ως φασιστικό φορέα. Σαν έτοιμοι από καιρό λέμε...Ξανά,γιατί εδώ κολλάει καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιτεθήκαν προσχεδιασμένα, ωμα και απρόκλητα, στείλανε κόσμο στο νοσοκομείο και τώρα θέλουν να βγουν και από πάνω λέγοντας πως δεν έχουν καμία ανάμειξη. Ταυτόχρονα δεν διαψεύδουν το περιστατικό και δεν διαψεύδουν την συμμετοχή των δυο ατόμων που τα ονόματα τους καταγγέλθηκαν.

    Το ανησυχητικό είναι πως ενώ ο κόσμος βλέπει ποιες είναι οι δράσεις τους, εξακολουθούν και ασκούν μια μεγάλη επιρροή στην κοινωνία. Από την μια φοράνε την προβιά του αντιμνημονιακού, χρησιμοποιώντας μια φρασεολογία φθηνού λαϊκίστικου πατριωτισμού και από την άλλη σπεύδουν να ζητήσουν φοροαπαλλαγές για το μεγάλο κεφάλαιο. Ενώ λοιπόν ο ρόλος τους είναι ιστορικά ο πιο βρώμικος, δυστυχώς βλέπεις τμήματα της κοινωνίας και κυρίως της νεολαίας να γοητεύονται από αυτό το προφίλ του "πατριώτη" μάγκα Ελληναρά που με τον χυδαίο και πάντα εκ του ασφαλούς τσαμπουκά είναι έτοιμος να επιβληθεί.

    Ο στόχος τους την Πέμπτη το βράδυ δεν ήταν τυχαίος. Πρέπει οι εργαζόμενοι και οι νεολαίοι να βγάλουν όσο είναι καιρός κάποια συμπεράσματα. Διαβάζοντας δε και αυτό το άρθρο του Παπαδημητρίου που καταλήγει λέγοντας “Ο εθνικισμός δεν είναι ντροπή”, σκέφτομαι πως η αστική τάξη ίσως έχει αποφασίσει ανοικτά πλέον και χωρίς ενδοιασμούς να αξιοποιήσει την Χρυσή Αυγή στον πραγματικό της ρολό, προσφέροντας της και κάλυψη.

    Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και όπως είπε και ο Pedro, δεν αρκεί το ξύλο, χρειάζεται παρέμβαση στους χώρους δουλειάς και ανάδειξη του αντιλαϊκού τους χαρακτήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή